kk

wtorek, 11 marca 2014

Fit news: Reebok Delta - nowe logo marki.

Tym postem chciałam rozpocząć nowy cykl: Fit news. Będą się tutaj pojawiać ciekawostki ze świata fitnessu i sportu. 

Wydarzeniem minionych tygodni była prezentacja nowego logo Reebok. Firma drugi raz w swojej historii zmieniła swój znak rozpoznawczy. Od swojego powstania w Wielkiej Brytanii w 1895 roku marka wyróżniała się flagą Union Jack. Po ponad 90 latach nastąpiła zmiana na logo wektorowe, które zdobiło wszystkie produkty z wyjątkiem Reebok Classics. W tym roku zaprezentowano nowe logo - deltę, która w tym miesiącu po raz pierwszy pojawi się na butach i odzieży we wszystkich kolekcjach Reebok: trening, bieganie, joga, taniec i aerobik.

Skąd ta zmiana?
"Nowy znak reprezentuje cel naszej marki i będzie odznaką dla osób, których życie jest pełniejsze, dzięki fitnessowi. Uważamy, że korzyści płynące z aktywnego stylu życia wykraczają poza korzyści fizyczne, mając wpływ na całą naszą osobę i nasze relacje z innymi. To nasz symbol zmiany - zaproszenie do aktywności i uwolnienia Twojego prawdziwego potencjału. To nie tylko logo, to symbol... SPOSÓB NA ŻYCIE" - tak zmianę logo tłumaczy dyrektor ds. marketingu Matt O'Toole.

materiały prasowe - Reebok


Nowe logo - delta - przedstawia transformację jaką fitness może wnieść w życie klientów. Delta symbolizuje zmianę i transformację, charakteryzuje się trzema wyraźnymi częściami. Każda z tych części reprezentuje zmiany - fizyczną, mentalną i społeczną - jakie zachodzą, gdy człowiek postanawia przekroczyć stawiane sobie dotychczas granice i wkracza na ścieżkę fitlifestylu. Nowe logo jest dobrze znane sympatykom Crossfitu, który Reebok rozpromował w Polsce.



Jak należy odczytać tę zmianę?
Reebok odchodzi od sportów drużynowych, skupiając się na dyscyplinach indywidualnych, które mają dodatkowo tło społeczne. Firma wierzy, że w fitnessie nie ma drogi na skróty, na wymarzony styl życia trzeba zapracować. Reebok czyni ukłon w stronę osób, które podejmują się trudnych zadań, nie obawiają się nowych doświadczeń.

Ciekawa jestem, co sądzicie o nowym logo?

J.

3 komentarze:

  1. Najbardziej trafia do mnie logo z 1986-2014. Jak dla mnie nie potrzebna zmiana nawet czytając z jakich powodów je zmienili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie tak samo:) Jakoś obecne do mnie nie przemawia:D

      Usuń
  2. do mnie najbardziej przemawia old school :) ale cieszę się że reebok angażuje się coraz bardziej w sferę sportu i jest ambasadorem crossfit :)

    OdpowiedzUsuń