Tym postem chciałam rozpocząć nowy cykl: Fit news. Będą się tutaj pojawiać ciekawostki ze świata fitnessu i sportu.
Wydarzeniem minionych tygodni była prezentacja nowego logo Reebok. Firma drugi raz w swojej historii zmieniła swój znak rozpoznawczy. Od swojego powstania w Wielkiej Brytanii w 1895 roku marka wyróżniała się flagą Union Jack. Po ponad 90 latach nastąpiła zmiana na logo wektorowe, które zdobiło wszystkie produkty z wyjątkiem Reebok Classics. W tym roku zaprezentowano nowe logo - deltę, która w tym miesiącu po raz pierwszy pojawi się na butach i odzieży we wszystkich kolekcjach Reebok: trening, bieganie, joga, taniec i aerobik.
"Nowy znak reprezentuje cel naszej marki i będzie odznaką dla osób, których życie jest pełniejsze, dzięki fitnessowi. Uważamy, że korzyści płynące z aktywnego stylu życia wykraczają poza korzyści fizyczne, mając wpływ na całą naszą osobę i nasze relacje z innymi. To nasz symbol zmiany - zaproszenie do aktywności i uwolnienia Twojego prawdziwego potencjału. To nie tylko logo, to symbol... SPOSÓB NA ŻYCIE" - tak zmianę logo tłumaczy dyrektor ds. marketingu Matt O'Toole.
materiały prasowe - Reebok |
Nowe logo - delta - przedstawia transformację jaką fitness może wnieść w życie klientów. Delta symbolizuje zmianę i transformację, charakteryzuje się trzema wyraźnymi częściami. Każda z tych części reprezentuje zmiany - fizyczną, mentalną i społeczną - jakie zachodzą, gdy człowiek postanawia przekroczyć stawiane sobie dotychczas granice i wkracza na ścieżkę fitlifestylu. Nowe logo jest dobrze znane sympatykom Crossfitu, który Reebok rozpromował w Polsce.
Jak należy odczytać tę zmianę?
Reebok odchodzi od sportów drużynowych, skupiając się na dyscyplinach indywidualnych, które mają dodatkowo tło społeczne. Firma wierzy, że w fitnessie nie ma drogi na skróty, na wymarzony styl życia trzeba zapracować. Reebok czyni ukłon w stronę osób, które podejmują się trudnych zadań, nie obawiają się nowych doświadczeń.
Ciekawa jestem, co sądzicie o nowym logo?
J.
Najbardziej trafia do mnie logo z 1986-2014. Jak dla mnie nie potrzebna zmiana nawet czytając z jakich powodów je zmienili.
OdpowiedzUsuńDo mnie tak samo:) Jakoś obecne do mnie nie przemawia:D
Usuńdo mnie najbardziej przemawia old school :) ale cieszę się że reebok angażuje się coraz bardziej w sferę sportu i jest ambasadorem crossfit :)
OdpowiedzUsuń